چگونه با طراحی داخلی سالن زیبایی بر مشتری تأثیر بگذاریم؟

[kkratings]

طراحی داخلی آرایشگاه زنانه تأثیر تعیین‌کننده‌ای در رونق کسب‌وکار شما به‌عنوان یک مدیر آرایشگاه زنانه دارد. در این مقاله نکته‌های اساسی با مثال‌هایی چند در  مورد دکور سالن های زیبایی را مطالعه خواهید کرد. با مجموعه تحقیقاتی فرشته الوندی همراه باشید.طراحی داخلی سالن زیبایی نیاز به مشاوره و کارشناسی سالن زیبایی شما دارد، ما شما در انتخاب بهترین طراحی داخلی سالن زیبایی راهنمایی می کنیم.

همین الان مشاوره طراحی خاص سالن زیبایی دریافت کنید، در ادامه به بررسی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

اگر به دیزاین داخلی سالن زیبایی هستید، ما چیزهای زیادی برای دیزاین داخلی سالن زیبایی شما در اینجا داریم. با مجموعه ما به دنبال زیباترین دیزاین داخلی سالن زیبایی هستیم تا پیشتازان طراحی داخلی سالن را به شما نشان دهیم. 

دیزاین داخلی سالن زیبایی شما نشان دهنده برند شما است، و در صنعتی که ظاهر واقعا اهمیت دارد، مهم است که فضای سالنی ایجاد کنید که هم کارکنان سالن و هم مشتریان شما را الهام بخش و هیجان زده کند. 

تصمیم گیری در مورد دیزاین داخلی سالن زیبایی شما می تواند به همان اندازه که می تواند دلهره آور و هیجان انگیز باشد.

اینجا هستیم تا جدیدترین ایده های طراحی سالن زیبایی را در اختیار شما بزاریم.برای کسب اطلاعات لازم در مورد انواع طراحی سالن زیبایی با ما همراه باشید.

برخی از این مقدمات عبارتند از :

اهمیت چندجانبه‌ی طراحی داخلی سالن زیبایی

طراح و مجری سالن زیبایی زنانه باتجربه‌ به‌خوبی می‌دانند که مشتریان یک آرایشگاه زنانه انتظاراتی بیشتر از یک پیرایش مو یا آرایش خوب دارند؛ آن‌ها علاوه بر انتظار دریافت خدمات عالی، دوست دارند طیِ مدتی که در آرایشگاه زنانه هستند کمی استراحت کرده و آسوده باشند. این توقع آسودگی و تفنن از روبروی محل آرایشگاه زنانه آغاز می‌شود و در هر قسمت از آن ادامه می‌یابد.

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی

اغلبِ مشتریان، بلافاصله پس از ورود به آرایشگاه زنانه نسبت به اتمسفر و فضای آنجا (خوب یا بد) عکس‌العمل نشان می‌دهند؛ پس نتیجه می‌گیریم که باید دقت و توجه بسیار زیادی نسبت به طراحی داخلی سالن زیبایی داشته باشیم.

از سوی دیگر، کیفیت بالای طراحی داخلی سالن زیبایی فقط به خاطر مشتریان نیست، اگر می‌خواهید ماهرترین و بهترین کارکنان را در آرایشگاه خود استخدام کرده و حفظشان کنید؛ باید محلی تمیز، زیبا و راحت برای کار کردن؛ تدارک ببینید.

در اینجا مهم‌ترین عناصر چنین طراحیِ زیبا و راحتی را برایتان شرح می‌دهیم. (برای راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از طریق ذکر شده در وب‌سایت مجموعه آموزشی فرشته الوندی با ما تماس بگیرید.)

مواردی که باید در طراحی داخلی سالن زیبایی در نظر داشته باشید

  • به‌عنوان یک استراتژی کلی، در طراحی داخلی سالن زیبایی باید فضایی به وجود بیاورید که جذاب، قابل‌تحسین و صمیمی باشد.
  • ازنظر ساختاری، برخی از شکل‌های سالن برای کار کردن و برخی برای مواردی که باید در طراحی داخلی سالن زیبایی در نظر داشته باشید طراحی خاص سالن زیبایی هستند، مثلاً سالن زیباییِ باریک و دراز در هنگام ترافیک کاری می‌تواند مشکل‌ساز باشد. از سوی دیگر، سالن وسیع و باز، حالتی ظریف و مدرن‌تر خواهد داشت ولی در امر دکوراسیون و از نظر انعکاس صدا می‌تواند مشکلات خودش را داشته باشد.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی از اختصاص یافتن فضای کاملاً کافی به قسمت کاریِ سالن مطمئن شوید. بین محل استقرار آرایشگران در هنگام کار، حداقل یک‌ونیم متر فاصله در نظر بگیرید. این فاصله را از مرکز استقرار هر آرایشگر حساب کنید.
  • یک جلوه و طرح مشخص را انتخاب کرده و آن را در تمام سالن اجرا کنید؛ این کار باعث ایجاد حس تعادل و هماهنگی در مشتریان خواهد شد.
  • برای طراحی داخلی سالن زیبایی از دو یا سه رنگ استفاده کنید و آن رنگ‌ها را برای دیوارها، مبلمان، چهارچوب‌ها، پرده‌ها، پارچه‌ها و وسایل تزئینیِ دیگر به کار ببرید.

وجود لکه‌ها در سالن زیبایی اجتناب‌ناپذیر است پس تا حد امکان، طیف تند رنگ‌ها را انتخاب کنید و بیش از اندازه به سمت رنگ‌های روشن نروید.

  • برای این‌که سالن زیبایی شما دارای جلوه‌ی چندگانه باشد، امکان چند نوع نورپردازی ایجاد کنید.

شما میتوانید برای طراحی خاص سالن زیبایی با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی و نکات مهم آن 

بهتر است در قسمتِ کاری، لامپ‌ها از سقف آویزان باشند و برای روشناییِ محوطه‌ی کلی از لامپ‌های دیوارکوب استفاده شود.

همین الان پکیج قرارداد های سالن زیبایی را دریافت کنید

  1. برای طراحی سالن زیبایی کوچک از نصب آینه کمک بگیرید، این کار باعث خواهد شد که چشم، فریب بخورد و محوطه‌ی سالن، دو برابر احساس شود.
  2. بسیاری از گیاهان، حسی فرح‌بخش در ما انسان‌ها ایجاد می‌کنند پس می‌توانیم در طراحی داخلی سالن زیبایی خودمان از برخی گیاهان نیز استفاده کنیم.

راه‌های مختلفی برای استفاده از گیاهان در طراحی داخلی سالن زیبایی وجود دارد اما نخستین نکته‌ای که باید آن را در نظر بگیرید نحوه‌ی مراقبت از گیاهان مذکور و مسائل مرتبط با آن است. آیا شما یا کارکنانتان وقت و نظمِ آب دادن و رسیدگی به گیاهان طبیعی را دارید؟ اگر جوابتان منفی است می‌توانید از برخی گیاهان مصنوعی استفاده کنید.

برای آرایشگاه‌هایی که مکان محدودتری دارند ایده‌ی باغچه‌ی دیواری (Mosswallart) نیز فکر بدی نیست.

باغچه‌های دیواری فقط مخصوص دفترهای کار نیستند، از سوی دیگر، خزه‌ی موجود در آن‌ها خاصیت تصفیه‌ی هوا را که در سالن زیبایی موضوع مهمی محسوب می‌شود را نیز دارد و مانع انعکاس صدا هم می‌شود!

مبلمان سالن زیبایی زنانه باید حتماً واجد این سه شرط باشد: کاربردی، مقاوم و شیک.

مبلمان باید با طرح انتخابی برای سراسر سالن و رنگ‌های به‌کاررفته در آن همخوانی داشته و در فضایی که تلاش می‌کنید ایجاد کنید؛ خودش را نشان بدهد؛

به‌عنوان‌مثال، اگر تأکید شما بر ایجاد فضایی صمیمی است؛ می‌توانید به‌جای صندلی‌های انتظار ِمعمولی از مبلمان استفاده کنید.

در هنگام خریدن مبلمان، هزینه‌های جابه‌جایی و نیز موارد مربوط به نگهداری را از فروشنده سؤال کرده و آن‌ها را نسبت به شرایط سالن زیبایی خودتان در نظر بگیرید.

1.مشتریان شما پیش از این‌که قسمت‌های کاریِ آرایشگاه را ببینند با قسمت پذیرش مواجه می‌شوند؛ پس لازم است که در طراحی این قسمت، بیشتر دقت کنید.

لازم است ایده طراحی سالن زیبایی را پیاده‌سازی کنید که همین‌که مشتری قدم به قسمت پذیرش گذاشت، توجهش به آن جلب شود و برایش جذاب جلوه کند.

از رنگ‌ها به‌صورت مؤثر استفاده کرده و پراکندگی‌ها را بپوشانید و لوگو یا نام سالن زیبایی را به‌طور برجسته و زیبا در معرض دید قرار دهید.

می‌توانید در قسمت پذیرش، اطلاعاتی در مورد سایر قسمت‌های سالن زیبایی را نیز به نمایش بگذارید. در برخی سالن‌ها حتی می‌شود یک دیوار مستقل را برای معرفی قسمت‌های مختلف، اختصاص داد.

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی، نیازمند اجرا و پیاده سازی توسط کارشناسان مجرب این حوزه میباشد.

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه امری است که باید بسیار به آن دقت شود. هنگامی‌که شما قصد ایجاد یک سالن زیبایی زنانه را دارید باید اصولی را در طراحی سالن رعایت کنید. در واقع مشتریان شما، اولین نکته‌ای که در خصوص حرفه شما مشاهده می‌کنند، همین طراحی سالن شماست.

یک طراحی سالن زیبایی مدرن علاوه بر اینکه کلاس کاری شما را بالا می‌برد، باعث جذب بیشتری مشتریان نیز خواهد شد. ما در این جا قصد داریم تا شما را در مسیر رسیدن به دکوراسیون آرایشگاه زنانه با طراحی جدید همراهی کنیم.

اهمیت و نکات مربوط طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

هنگامی‌که شما سعی می‌کنید که یک سالن زیبایی زنانه را افتتاح کنید، اولین چیزی که باید به آن دقت کنید، داشتن یک طراحی و دکوراسیون جدید، زیبا و چشم‌نواز است. در واقع طراحی سالن زیبایی زنانه باعث بالارفتن کلاس کاری شما و جذب هر چه بیشتر افراد می‌شود. انسان‌ها به‌صورت کلی عاشق زیبایی هستند، این امر در بانوان خودش را بیشتر نشان می‌دهد. داشتن یک سالن آرایشی با دکوراسیونی مدرن مشتریان را ترغیب می‌کند که به سمت شما متمایل شوند.

اما آیا می‌دانید که برای انجام طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه چه باید کرد؟ آیا با اصول آن آشنایی دارید؟ ما به شما نکاتی را عنوان می‌کنیم که در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید به یک دکوراسیون آرایشگاه زنانه با طراحی جدید برسید. پس با ما همراه باشید.

اینستاگرام، جایی که مردم شما را بیشتر می‌بینند

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شما باید در طراحی سالن زیبایی بانوان خود تمام سعی و تلاشتان را کنید، اینستاگرام است. حال ممکن است بپرسید که چطور؟ ببینید، هنگامی‌که شما یک دکوراسیون جذاب با رنگ‌ها، تابلوها و مجسمه‌های مدرن، گوشه‌های چشم‌نواز و… را دارید، افراد به طور خودکار ترغیب می‌شوند که از خودشان در آن محل عکس بگیرند. سپس این عکس را با دوستانشان در صفحات مجازی مانند اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. همین امر باعث تبلیغ هر چه بیشتر سالن شما می‌شود.

فراموش نکنید، یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغ، همین تبلیغ دهان‌به‌دهان است. هنگامی‌که یک نفر علاوه برعکس موهای تازه و ناخن‌ها کاشته شده خودش، عکسی از دکوراسیون و طراحی سالن زیبایی مدرن شما را در صفحات مجازی بگذارد، خودش یک تبلیغ بزرگ است. به همین دلیل، شما باید تمام سعی و تلاشتان را کنید که یک دکوراسیون بی‌نظیر را برای سالن زیبایی خودتان داشته باشید. ما در ادامه شما را در مسیری قرار می‌دهیم که به یک سالن زیبایی با یک طراحی مدرن برسید.

آنچه درباره طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه باید بدانید!

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه یکی از مهم‌ترین معیارها برای فضای سالن است. دکوراسیون یک مکان تأثیر زیادی بر خوشایندی فضا، راحتی مشتری و مراجعة دوباره مشتری دارد. طبیعتاً هر چه فضای یک سالن زیبایی زیباتر، مدرن‌تر، کاربردی‌تر و به‌گونه‌ای باشد که با کاربرد فضا هماهنگ باشد، مشتری احساس راحتی بیشتری در آن می‌کند. هرچه این فضا به دور از زیبایی، ناهماهنگ با کاربری، نامنظم و ناهماهنگ باشد احساس راحتی و خوشایندی را به مشتری منتقل نمی‌کند و رضایت مشتری از خدمات ارائه‌شده کاهش خواهد یافت.

در این شرایط حتی ممکن است کار باکیفیت هم سبب مراجعه دوباره مشتری نشود. مراجعه بانوان به سالن‌های زیبایی زنانه سبب اهمیت دوچندان دکوراسیون و زیبایی آن شده است. چراکه بانوان بسیار نکته‌سنج بوده و به معیارهای زیبایی، نظم و هماهنگی در فضا اهمیت می‌دهند. به همین سبب طراحی سالن زیبایی بانوان تأثیر به‌سزایی در تصمیم‌گیری آنها و احساس رضایت مشتری دارد. یک دکور زیبا و کاربردی می‌تواند سبب رضایت و همچنین آرامش خاطر مشتریان شود، چراکه اولین برخورد مشتری با کسب‌وکار به ‌وسیله ظاهر و دکور فضا است.

بنابراین طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه از مهم‌ترین بخش‌های راه‌اندازی این کسب‌وکار است. حتی اگر در فکر راه‌اندازی سالن جدید نیستید و مدتی است در این حرفه مشغول به کار هستید، همیشه راه‌هایی برای افزایش بهره‌وری در کسب‌وکار و جذب مشتریان وجود دارد. بنابراین مهم است که به فکر تغییرات مثبت در کسب‌وکار خود بوده و اقدام به طراحی و ساخت دکوراسیونی زیبا، مدرن و کاربردی کنید. کار باکیفیت در کنار دکوراسیونی زیبا می‌تواند شما را از سایر رقبا و همکارانتان متمایز کرده و رضایت خاطر بیشتری را برای مشتریان فراهم کند.

در ادامه قصد داریم تا به ارائه توضیحاتی راجع به دکوراسیون سالن زیبایی زنانه، اهمیت آن و سایر توضیحات راجع به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی ورودی سالن؛ اولین مواجهه مشتری

مشخص است که اولین فضایی که مشتری با آن برخورد می‌کند قسمت ورودی سالن است. همین مسئله اهمیت قسمت ورودی در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه را دوچندان می‌کند. مهم‌ترین قسمت ورودی سالن تابلوی آن است. مهم است که این تابلو زیبا طراحی شده و نشانگر برند سالن شما باشد. گاهی در قسمت ورودی سالن از گل‌وگیاه استفاده می‌کنند تا احساس خوشایندی را به مشتریان در بدو ورود منتقل کنند. به‌علاوه نورپردازی این قسمت هم بسیار مهم است.

طراحی سالن انتظار و پذیرش

قسمت انتظار و پذیرش علاوه بر زیبایی باید به‌گونه‌ای طراحی شود که مدیر یا سایر کارمندان این بخش بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه داده و همچنین احساس راحتی کنند؛ بنابراین در این قسمت نیاز به یک میز پیشخوان دارید و می‌توانید این میز را با برند سالن زیبایی خود بیارایید. همچنین در این قسمت نیاز به صندلی‌های انتظار دارید. مهم است که این صندلی‌ها راحت باشند تا چنانچه زمان انتظار طولانی شد، مشتریان احساس ناراحتی نکنند.

به‌ علاوه دقت داشته باشید که یک فضا همانند میز یا یک آویز برای قراردادن کیف، لباس‌ها و سایر وسایل مشتریان تعبیه شده باشد.

قسمت داخلی سالن زیبایی

بعد از این به قسمت اصلی و داخلی سالن می‌رسیم. یعنی جایی که فعالیت‌های اصلی در آن صورت می‌گیرد. در یک سالن زیبایی خدمات متنوعی ارائه می‌شوند. در یک طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه که به‌صورت حرفه‌ای صورت ‌گرفته باشد، برای هر یک از خدمات آرایشگاه قسمت ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود. به‌علاوه مهم است که وسایل و طراحی هر بخش متناسب با خدمت ارائه‌شده در آن بخش صورت گیرد. به صورتی که هم ارائه‌کننده خدمت و هم مشتری احساس راحتی کنند و خدمات به بهترین نحو انجام شود.

می‌توان دکوراسیون هر بخش را متناسب با همان بخش طراحی کرد. به‌عنوان ‌مثال در هر قسمت وسایل مربوط به کار آن بخش درون ویترین قرار گرفته و از تصاویر مربوط به خدمت مربوطه در فضا استفاده شود. بهتر است برای طراحی آرایشگاه زنانه از شرکت‌های طراحی داخلی مشورت دریافت کنید تا شما را در این مسیر برای انتخاب بهترین دکور و طراحی خاص سالن زیبایی راهنمایی کنند.

طراحی سالن زیبایی بانوان

اهمیت نورپردازی در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی دکور سالن آرایشی بانوان نورپردازی فضا است. این نورپردازی علاوه بر فراهم‌کردن زیبایی، تنوع و روشنایی لازم باید به‌صورت اصولی و تخصصی انجام پذیرد. در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی بانوان نورپردازی فضا در نمایان کردن زیبایی دکور شما، جلوة ویترین وسایل، نشان‌دادن رنگ محیط و گرما و راحتی فضا تأثیرگذار است.

میزان و نوع نور فضا تأثیر زیادی بر دید مشتری دارد. یک نورپردازی تخصصی می‌تواند بهترین نما از رنگ مو، آرایش صورت و طراحی ناخن را به مشتری ارائه دهد. ترکیب رنگ نورها، نحوه نصب، نوع نور، زاویه نور و… همگی باید به‌صورت صحیح طراحی شوند تا نتیجة مطلوب دریافت شود. برای طراحی مناسب در این زمینه می‌توانید از یک متخصص طراحی داخلی مشاوره دریافت کنید.

نورپردازی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه زیبایی منحصر به فردی به سالن شما می بخشد.شما برای اجرای نورپردازی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه می توانید به تیم حرفه ای ما اعتماد کنید.ما شما در ارائه بهترین دیزاین وزیباترین  نورپردازی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه راهنمایی می کنیم.

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه با دیوارهای خاکستری-آبی و دیوارهای زرد کم رنگ می تواند جزئیات سرگرم کننده مانند ساعت آینه ای روی دیوار را برجسته کند. هنگامی که با آینه‌های بزرگ و با قاب سفید بزرگ در جلوی صندلی‌های سبک خاکستری-آبی جفت می‌شوید، یک سالن مدرن و شیک خواهید داشت.

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه توسط تیم حرفه ای فرشته الوندی طبق جدیدترین متدهای روز انجام می شود.

انتخاب متریال و رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

رنگ و متریال انتخابی بنا بر هر نوع طراحی سالن زیبایی بانوان متفاوت است اما در هر حال مهم است که رنگ‌ها با یکدیگر هماهنگ باشند. استفاده از یک رنگ در فضا سبب خسته‌کنندگی و یکنواختی فضا می‌شود. توصیه می‌شود از یک رنگ در دو طیف و یک رنگ سوم فرعی برای فضا استفاده شود. امروزه طراحی بیشتر به سمت مدرن و مینیمال رفته و از فضاهای شلوغ خبری نیست. استفاده از متریال باکیفیت در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه می‌تواند زیبایی دائمی سالن را تضمین کرده تا پس از مدتی شاهد شکستگی، خراش در سطوح، رنگ‌رفتگی و سایر مشکلات نباشیم.

طراحی خاص سالن زیبایی نیاز به دریافت مشاوره میباشد، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

طراحی سالن های زیبایی 

طراحی داخلی سالن زیبایی باید اولویت شما باشد؛ وقتی یک سالن زیبایی راه‌اندازی می‌کنید، سبک طراحی و زیبایی سالن مشتری را تحت‌تأثیر قرار داده و نوعی بازاریابی محسوب می‌شود. طراحی سالن زیبایی اصلی‌ترین خلاقیت شماست که نحوه تفسیر زیبایی را از طرف شما ارائه می‌دهد و به طور غیرمستقیم بیانگر هنر شماست. طراحی سالن‌های زیبایی به تعریف برند و خدمات شخص کمک می‌کند و مشتریان هروقت طراحی داخلی برجسته و خاص سالن زیبایی شما را در تبلیغات مشاهده کنند، از سالن شما بازدید می‌کنند.

مراحل ایجاد طراحی سالن

طراحی سالن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌ویژه هنگامی‌که هیچ تصوری از شروع کار ندارید. همه صاحبان سالن‌ها سابقه طراحی ندارند و علاوه بر این، یافتن منابع مورداستفاده می‌تواند شما را در موقعیتی چالش‌برانگیز قرار دهد. برای مبتدیان ابتدا لازم است که با اصول طراحی آشنا شوند. صاحبان مشاغل باید اهداف و اولویت‌های خود را روشن کنند و همچنین می‌توانید برای اطمینان از پروژه خود از یک طراح داخلی حرفه‌ای کمک بگیرید.

یک طراحی سالن زیبایی خوب باید هم جوابگوی مالک و هم نیازهای مشتری باشد و همچنین طراحی داخلی سالن زیبایی باید جذاب، راحت و کاربردی باشد. باید تعادل و هماهنگی در مورد تمام عناصر موجود در سالن وجود داشته باشد و دستیابی به بهترین طراحی حفظ هماهنگی است.

طراحی سالن زیبایی

با انتخاب یک تم شروع کنید

با انتخاب تم برای سالن خود می‌توانید شروع به ایجاد طراحی خاص سالن زیبایی کنید. تم اساس مبلمان و طراحی کلی سالن شما خواهد بود و هنگام انتخاب مقالات، لازم است که مشتریان هدف خود را در نظر داشته باشید زیرا موضوع باید مطابق با سلیقه و ترجیح بیشتر مشتریان شما باشد. تزئینات، رنگ و موسیقی نیز باید با هم هماهنگ باشند، به‌عنوان مثال رنگ‌های شاد و نشاط‌آور با موسیقی جنجالی و پرجنب‌وجوش همراه هستند.

یک مضمون مینیمالیستی ساده می‌تواند تصویری تمیز ایجاد کند، کلید طراحی ساده حداکثر استفاده از اشکال هندسی است. اگر می‌خواهید سالن شما فضای گرمی داشته باشد یک تم به سبک کشور محل زندگی مناسب شماست. نکته کلیدی در طراحی داخلی سالن زیبایی تم به سبک کشور، استفاده هرچه بیشتر از عناصر طبیعی است. می‌توانید از مبلمان چوبی، گل‌ها و پارچه‌های دست‌ساز استفاده کنید تا به شما احساس راحتی بدهد. مشتری‌ها از مراقبت لذت می‌برند و آنها با طراحی سالن‌های زیبایی شما به ارزش‌گذاری‌های شما پی می‌برند. استفاده از زرق‌وبرق و کریستال برای افزودن درخشش به سالن نیز ایده خوبی است.

اتاق انتظار خود را ارتقاء دهید

در طراحی داخلی سالن زیبایی بسیار مهم است که منطقه انتظار خود را که به‌عنوان منطقه پذیرایی نیز شناخته می‌شود، ارتقاء دهید. این منطقه اولین بخش از هر سالن زیبایی است، بنابراین ایجاد یک احساس خوب در این بخش ضروری است. اطمینان حاصل کنید که هیچ شلوغی در اطراف وجود ندارد و با قرار دادن دراورهای مخفی برای گذاشتن وسایل پذیرایی و مجلات سرگرم‌کننده می‌توانید میز پذیرایی را به تعداد حداکثر برسانید.

استفاده از کاشی‌هایی با رنگ‌های مختلف برای مشخص‌ کردن حدود مناطق سالن زیبایی می‌تواند کمک کند و روشی برای افزودن رنگ‌های مختلف به سالن است. در این راستا می‌توانید از رنگ‌های مناسب استفاده کنید که فضا را به حداکثر برساند. شما با دریافت مشاوره از یک متخصص طراحی داخلی می‌توانید فضای دلخواه خود را به وجود آورید.

طیف رنگ و نور را تغییر دهید

انتخاب صحیح طیف رنگ می‌تواند تا حد زیادی به طراحی داخلی سالن زیبایی کمک کند. این موضوع بخشی از طبیعت انسان است که رنگی را انتخاب کند که با آن ارتباط بیشتری می‌گیرد. حس آشنایی نقش به‌سزایی در جذب مشتری بیشتر دارد و البته لازم است به یاد داشته‌ باشید که همه رنگ‌ها را در یک قسمت استفاده نکنید زیرا رنگ‌های بی شمار باعث حواس‌پرتی مشتری و القای ظاهری کم‌ارزش می‌شوند.

در طراحی سالن‌ های زیبایی توصیه می‌شود فقط از دو تا سه رنگ اصلی استفاده کنید. رنگ‌های مختلف فقط برای رنگ دیوارها نیست و شما می‌توانید رنگ را برای نور، مبلمان و موارد دیگر طراحی استفاده کنید. برای انتخاب بهتر می‌توانید از شرکت‌های طراحی داخلی مشاوره دریافت کنید.

برای بهتر شدن طراحی داخلی سالن آرایشگاه می‌توانید گل‌هایی را اضافه کنید که متناسب با طرح استفاده‌شده باشند. در انتخاب طیف رنگ‌ها، این ملاحظات را توجه داشته باشید: رنگ‌های منعکس‌کننده برند و یا شعار‌های آن را انتخاب کنید، رنگ‌های مطابق با موضوع سالن خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر در سالن زیبایی رنگ مو انجام می دهید رنگ‌های پرطرفدار موی سر را در قسمتی از سالن استفاده کنید.

دیزاین داخلی سالن زیبایی و مواردی که باید به آن توجه کرد

دیزاین داخلی سالن زیبایی به دلیل اینکه معرف برند و خدمات شماست، در اولویت قرار دارد. علاوه بر این به جذب بیشتر مشتری کمک می‌کند، بنابراین به برنامه‌ریزی دقیقی نیاز دارد. در این مقاله برای کمک به شما اصولی به‌عنوان راهنما آورده شده‌اند که برای دیزاین سالن زیبایی خود می توانید از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که باید هماهنگی در همه عناصر سالن وجود داشته باشد و یک دیزاین داخلی خوب با هدف دستیابی به هماهنگی در همه اجزای سالن زیبایی است.

فضای داخلی سالن زیبایی

از آنجا که کار اصلی یک سالن زیبایی در ارتباط با مردم است، منطقی است که مشتریان انتظار دارند خود سالن نیز جذاب باشد؛ بنابراین صاحب سالن زیبایی که برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند باید مکانی را برای کسب‌وکار طراحی کند که از مهمانان پذیرایی کند و آنها را به درک زیبایی‌شناسی خود اطمینان بدهد. با دیزاین داخلی سالن زیبایی برای ایجاد یک سالن جذاب، ممکن است بتوانید توانایی خود را در جذب و نگهداری مشتری افزایش دهید.

چیدمان

چیدمان سالن شما تا حد زیادی توسط شکل فیزیکی ملک تعیین می‌شود. در دیزاین داخلی سالن زیبایی کار با برخی از اشکال آسان‌تر است. به‌عنوان‌ مثال اگر فضا طولانی و باریک باشد، ممکن است در ایجاد یک الگوی مناسب با جای‌گذاری‌های درست مبلمان مشکل داشته باشید. فضاهای بزرگ و با طرح باز، ظریف و مدرن هستند اما می‌توانند در ایجاد مشکلات صوتی و تزئینات نقش داشته باشند.

هنگام ترسیم نقشه طبقه خود، اطمینان حاصل کنید که فضای کار کافی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در دیزاین سالن زیبایی واحدهای طراحی را نزدیک به 1.2 متر از یکدیگر قرار ندهید و واحدهای طراحی‌شده در مراکز سالن می‌توانند برای جاگیری‌های مشتری‌های بیشتر در فضای کوچک مفید باشند.

دیزاین داخلی سالن زیبایی

از تلویزیون استفاده کنید

دیزاین سالن‌های زیبایی می‌تواند شامل استفاده از تلویزیون شود. شما می‌توانید تلویزیون‌ها را در سالن خود قرار دهید و برنامه‌ها یا فیلم‌های جذاب برای مشتری‌های خود فراهم ببینید. به‌عنوان ‌مثال اگر تعداد زیادی از زنان را جذب خود کنید، ممکن است بخواهید یک شبکه آموزشی را نشان دهید که مهارت‌های جدید را به مخاطبان زن آموزش می‌دهد. اگر سالن شما به‌اندازه کافی بزرگ باشد تا صدا مزاحمتی برای شما ایجاد نکند، می‌توانید شبکه‌های مختلفی را در تلویزیون‌های مختلف نشان دهید تا طیف گسترده‌تری از مشتریان را تأمین کند. همچنین می‌توانید چندین شبکه را نشان داده و همه را به جز یک‌صدا خاموش نگه دارید.

روان‌شناسی رنگ‌ها

به‌طورکلی سالن باید مکانی گرم و راحت باشد که مشتری در آن جا وسوسه شود تا استراحت کند. همان‌طور که می‌دانیم هرچه مشتری بیشتر باشد، شانس خرید بیشتر خواهد بود؛ بنابراین محیط باید با نوع مشتری سازگار شود تا مشتری احساس راحتی کند. اگر هدف بیشتر جوانان مد باشد، مکان باید رنگارنگ، با دکوراسیون مرسوم و مد روز باشد. تا سال‌ها پیش انتخاب رنگ برای دیوارهای مغازه‌های آرایشگری اغلب به یک طیف ملایم، معمولاً بسیار کم‌رنگ متمایل می‌شد. در آن زمان سالن‌های بسیار پیچیده و مینیمالیستی زیادی وجود داشت، اما قطعاً احساسی در آن‌ها وجود نداشت و فقط نظم و نظافت را ارائه می‌دادند اما طرفداران کمی نیز داشتند. امروز یک تقابل ضد گرایشی جزئی در دیزاین داخلی سالن زیبایی وجود دارد: هرچه سالن را بیشتر شخصی کنید، به آن شخصیت و اصالت فردی داده می‌شود و درنتیجه موفقیت بیشتر می‌شود. بنابراین می‌توانید در پروسه طراحی داخلی آرایشگاه خود از مشاوره‌های یک فرد متخصص در این زمینه بهره ببرید.

از گیاهان استفاده کنید

گیاهان باعث احساس راحتی و شادابی در فضا می‌شوند، بنابراین در دیزاین داخلی سالن زیبایی خود تعدادی گیاهان آپارتمانی جذاب قرار دهید. روش‌های زیادی برای گنجاندن گیاهان وجود دارد اما همان‌طور که گزینه‌های خود را بررسی می‌کنید، به فکر نگهداری گیاه هم باشید. آیا شما یا کارمندانتان وقت دارید که از گیاهان زنده مراقبت کنید؟ در غیر این صورت از گیاهان مصنوعی با کیفیت بالا استفاده کنید که هرگز نیازی به آبیاری و رسیدگی ندارند.

برای سالن‌هایی با فضای محدود کف و میز، دیوارهای سالن بهترین راه‌حل است. گلدان‌ها می‌توانند روی هر دیواری نصب شوند و نیازی به سیستم‌های آبیاری پیچیده یا سیم‌کشی ندارند. دیوارهای خزه‌ای یکی دیگر از گزینه‌های جذاب است. خزه نه‌تنها زیبا و پیچیده به نظر می‌رسد بلکه ضد شعله، سبک و کاملاً طبیعی است و همچنین توانایی تصفیه هوای اطراف خود را دارد و باعث کاهش صدا نیز می‌شود.

قسمت پذیرش

قبل از اینکه مشتری‌های شما محل‌های کار و قفسه‌های محصولات شما را ببینند، محل پذیرایی شما را می‌بینند. این اولین چیزی است که هنگام ورود متوجه می‌شوند، بنابراین آن را چشمگیر کنید. شما می‌توانید دیزاین داخلی سالن زیبایی را با استفاده از طرح‌های رنگی، مخفی کردن بی‌نظمی‌ها، نمایش نام یا آرم سالن خود به‌صورت برجسته و تعریف مناطق جداگانه از سالن خود انجام دهید. یک دیوار سبز که نام یا لوگوی سالن شما را نشان می‌دهد، روشی برجسته برای استقبال از مشتریان است.

اهمیت دکور سالن‌های زنانه در جذب مشتریان و جلب رضایت آنها 

دکور سالن‌ های زیبایی زنانه از اهمیت بسیار زیادی در جذب مشتری و جلب رضایت آنها برخوردار است. سالن‌های زنانه امروزه مشتریان بسیار زیادی دارند و بانوان زیادی هستند که از خدمات این سالن‌ها بهره می‌برند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا دکوراسیون این سالن‌ها اهمیت بالایی داشته باشد. دکوراسیون‌های مختلفی را می‌توان برای این سالن‌ها در نظر گرفت که هریک می‌توانند باعث زیباتر شدن سالن‌های زیبایی شوند. زیبایی و جذابیت سالن‌های زیبایی باعث می‌شود تا مشتریان احساس راحتی بیشتری در آنها داشته باشند و در نتیجه سالن زیبایی شما را انتخاب کنند.

نکته بسیار مهمی وجود دارد که در دکوراسیون سالن‌های زیبایی زنانه باید آنها را رعایت کنید. اولین مسئله نیازسنجی محیطی می‌باشد. شما باید دکوراسیون سالن‌های زیبایی را به شکلی انجام دهید که تمامی نیازهای مشتریان را برطرف کنید. علاوه بر این زیبایی محیطی، رعایت‌کردن قوانین کلی در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی، شیک بودن دکوراسیون و جلب رضایت مشتریان نیز از دیگر عواملی هستند که باید به آنها دقت داشته باشید.

اگر در فکر طراحی و اجرای دکور سالن زیبایی زنانه خودتان هستید میتوانید مطالبی که در این صفحه مشاهده میکنید را به کار بگیرید و همینطور از مشاوره متخصصان مجموعه تحقیقاتی فرشته الوندی در زمینه دکور سالنهای زیبایی برخوردار شوید. دریافت مشاوره دکور سالن زیبایی

در ادامه این مطلب اطلاعات جامع و کاملی درباره دکوراسیون و طراحی داخلی سالن‌های زیبایی زنانه در اختیار شما قرار خواهیم داد که مطالعه آن بدون شک برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

چرا باید به دکور سالن‌های زیبایی زنانه توجه کنیم؟

دکور سالن‌های زیبایی زنانه می‌تواند به میزان زیادی روی جذب مشتری و ایجاد احساس رضایت در آنها تاثیرگذار باشد. داشتن یک دکوراسیون زیبا و جذاب باعث ماندگاری هرچه بیشتر مشتریان می‌شود و علاوه بر این به‌نوعی تبلیغات غیرمستقیم برای سالن‌های زیبایی نیز به شمار می‌آید. با داشتن یک طراحی زیبا در دکوراسیون سالن‌های زیبایی شما می‌توانید احساس آرامش بیشتری را به مشتریان منتقل کنید که این مسئله در جذب آنها تاثیرگذار است.

انواع سبک‌های دکوراسیون سالن‌های زیبایی

دکوراسیون آرایشگاه زنانه با طراحی جدید و طراحی داخلی سالن‌های زیبایی دارای سبک‌های مختلفی است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود هریک از آنها را انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین سبک‌هایی که امروزه برای سالن‌های زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرند می‌توان به سبک‌های کلاسیک که توجه ویژه‌ای به جزئیات دارد، سبک مدرن که برای سالن‌های زیبایی مدرن فوق‌العاده است و سبک مینیمال که بسیار ساده و جذاب است اشاره کرد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون سالن‌های زیبایی زنانه

پس از آنکه طرح و سبک دلخواه خود برای دکور سالن‌های زیبایی زنانه را انتخاب کردید زمان آن است که رنگ‌های اصلی برای دکوراسیون را انتخاب کنید. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون سالن‌های زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از رنگ‌های متضاد در طراحی‌های کلاسیک می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. برای انتخاب رنگ بهتر است از افرادی که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند مشورت بگیرید تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید.

دکور سالن زیبایی

اهمیت نورپردازی و موقعیت آینه‌ها در دکور سالن‌های زیبایی زنانه

یکی از عوامل بسیار مهمی که می‌تواند روی زیبایی سالن‌های زیبایی زنانه تاثیرگذار باشد نورپردازی سالن‌های زیبایی است. نورپردازی این سالن‌ها علاوه بر این‌که باید به شکل زیبایی انجام شود بلکه باید از اذیت شدن مشتریان نیز جلوگیری کند. بررسی محل قرارگرفتن آینه‌ها در سالن‌های زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه نورپردازی نامناسب می‌تواند باعث شود تا نور از طریق آینه‌ها باعث اذیت مشتریان شود. نورپردازی سالن‌های زیبایی زنانه باید به شکلی باشد که مشتریان احساس آرامش داشته باشند و پوست خود را به شکل زیباتری مشاهده کنند.

محل قرارگرفتن عناصر مختلف سالن‌های زیبایی زنانه

یک نکته مهم در دکور سالن‌های زیبایی زنانه این است که نباید بیش از حد شلوغ باشد. استفاده از صندلی‌ها و کنسول‌های بسیار بزرگ تنها باعث شلوغی هرچه بیشتر سالن‌های زیبایی می‌شود. در دکوراسیون سالن‌های زیبایی زنانه باید سعی کنید تا جای ممکن سادگی را رعایت کنید تا بتوانید احساس آرامش بیشتری را به مشتریان منتقل کنید. اگر از چندین لاین در سالن زیبایی استفاده می‌کنید می‌توانید لاین‌های مختلف را به‌راحتی پارتیشن‌بندی کنید. دقت داشته باشید نصب و استفاده درست از آینه‌ها می‌تواند باعث شود تا محیط شما بزرگ‌تر دیده شود.

بخش‌های مختلف سالن‌های زیبایی زنانه را از یکدیگر جدا کنید

معمولا سالن‌های زیبایی زنانه دارای بخش‌های مختلفی هستند که در هریک از آنها خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه می‌شود. در دکور سالن‌های زیبایی زنانه این نکته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که بتوانید بخش‌های مختلف را از یکدیگر متمایز کنید تا مشتریان بتوانند بخش‌های مختلف را به‌صورت مجزا بشناسند. داشتن یک سالن زیبایی زنانه که به‌درستی به بخش‌های مختلف تقسیم‌بندی شده است می‌تواند خدمات‌رسانی به مشتریان را ساده‌تر کرده و در نتیجه رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

با دکوراسیون داخلی سالن زیبایی آشنا شدید و راحت تر می توانید برای دکوراسیون داخلی سالن زیبایی خود تصمیم بگیرید.در صورت داشتن سوال در مورد دکوراسیون داخلی سالن زیبایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجرای دکوراسیون سالن زیبایی زنانه با رنگ‌های گرم و تزئینات چوبی و میزها، محیطی ملایم و گرم را ارائه می‌دهد. اجرای دکوراسیون سالن زیبایی زنانه در کنار صندلی‌های مشکی مربع شکل با پایه‌های استیل ضد زنگ، حس یک آرایشگاه دهه 1950 را دارد. اجرای دکوراسیون سالن زیبایی زنانه با کاغذ دیواری بافت دار و کفپوش، کمی جذابیت می بخشد و آن را ساده نگه می دارد. اجرای دکوراسیون سالن زیبایی زنانه با چراغ‌های برجسته ‌به  قسمت‌های خاصی از سالن کمک می‌کنند و سقف سفید با دیوارهای بژ رنگ و کف کاشی‌کاری‌شده بزرگ در تضاد است.

نتیجه‌گیری

دکور سالن‌های زیبایی زنانه و اجرای دکوراسیون سالن زیبایی زنانه یک مسئله بسیار مهم است که بسیاری از صاحبان این سالن‌ها توجه چندانی به آن ندارند. طراحی داخلی زیبا و جذاب نه‌تنها می‌تواند باعث رضایت مشتریان فعلی این سالن‌ها شود بلکه در جذب مشتریان جدید نیز تاثیرگذار است. برای داشتن یک دکور زیبا و جذاب شما باید به نکاتی از جمله سبک طراحی داخلی، انتخاب رنگ مناسب، نورپردازی درست و … دقت داشته باشید. اگر به دنبال یک تیم حرفه‌ای برای دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم حتما از خدمات مجموعه ما استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه با انواع طراحی جدید نیاز به ایده های خلاقانه دارد که ما در این مطلب سعی کردیم بهترین ایده ها برای دکوراسیون آرایشگاه زنانه با انواع طراحی جدید را به شما ارائه دهیم.

شما میتوانید با طراحی خاص سالن زیبایی، جلوه و زیبایی خاصی به سالن زیبایی خود بدهید.

آموزش پیشنهادی

این مقاله را هم بخوانید

این ویدیوها را هم ببینید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد