نمونه قراردادهای
سالن زیبایی

[kkratings]

ویژه سالن های زیبایی

نمونه قرارداد سالن زیبایی

قبل از این که با پرسنل خود با مشکلی مواجه شوید
به فکر عقد قرارداد کاری با نیروی انسانی باشید.

صحبت هایی چند از شما مدیران:

پرسنلم مجموعه رو ترک کرد!

صاحب سالن دستمزدم رو نمیده!

 پرسنلم مشتری هام رو دزدید!

صاحب سالن سفته ام رو پس نمیده!

ادمینم پیجم رو دزدید!

پرسنلم محل کارش رو تمیز نمی کنه!

پرسنلم به موقع سر کار حاضر نمیشه!
احتمالا شما هم یکی از این مشکلات رو داشتین!

از هر ۱۰ نفری که در روز برای مشاوره به موسسه ما مراجعه می کنند ۸ نفر آنها با پرسنل یا صاحب سالن زیبایی  قرارداد ندارند یا اگر دارند قراردادشان اصولی نیست! و این موضوع باعث شده که مشکلات زیادی برای آنها پیش بیاید و متحمل ضرر ها و جریمه های سنگین شوند.
ما برای جلوگیری از این مشکلات قراردادهایی را زیر نظر مشاورین حقوقی برای سالن‌های زیبایی طراحی و تنظیم کرده ایم که با استفاده از این نمونه قراردادها شما کمتر با این قبیل مشکلات حقوقی مواجه می شوید.
همین طور آئین نامه انضباطی سالن زیبایی طراحی کرده ایم که به جرات می گوییم اگر شمای مدیر به اجرای مفاد آن متعهد باشید بسیاری از مسائلتان با نیروهای انسانی مرتفع خواهد شد که شامل:

قرارداد های سالن زیبایی

پکیج کامل قراردادها

پکیج کامل قراردادها با 50% تخفیف

2,376,000 تومان

چرا به قرارداد نیاز داریم؟

به طور حتم در زندگی روزمره برای شما هم اتفاق افتاده است که در اصطلاح عامیانه بخواهید معامله ای میان خود و فرد یا افراد دیگری برقرار کنید اما هیچ گونه اطلاعات قانونی در مورد آن  ندانید. در این میان لازم است بدانید که انعقاد یک قرارداد بدون آگاهی کامل نسبت به تمام بندهای آن می تواند تبعات جبران ناپذیر حقوقی و مالی به همراه داشته باشد.
هر چند در گذشته قراردادهای شفاهی رایج بوده، لکن بخاطر شبهه های زیادی که برای طرفین ایجاد می کرد، در نتیجه مردم به سمت انعقاد قرارداد کتبی روی آوردند تا مسائل و مشکلات حقوقی آن به حداقل برسد. حتی اگر طرفین، شفاهی به یکدیگر اعتماد کنند باز هم یک قرارداد کتبی می تواند روش عالی برای تعریف مسئولیت ها و وظایف باشد. درماده۱۸۳ قانون مدنی آمده: ” عقد یا قرارداد عبارت است از آن که یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد به امری نمایند و مورد قبول آن ها واقع گردد.”.
پس با توجه به متن قانون قرار داد توافق نامه ای است که دو طرف نسبت به آن تعهد و وظایفی دارند و اگر هر کدام در وظایف خود کوتاهی کنند می توانند به صورت قانونی از حق خود دفاع کنند. در یک قرارداد و توافق نامه جزئیات آن به اینکه چه کاری باید انجام شود، مدت زمان اجرای کار چگونه است و هزینه اجرایی چقدر است، بیان می شود و همینطور نیازهای دو طرف قید می شود که هر کدام از طرفین تعهد به اجرای انجام آن را دارند که کار در مسیر درست خود انجام شود و خطر مشکلات احتمالی و خسارات نیز کاهش یابد. در اکثر مواقع نبود قرارداد زیان بار است و افراد را وارد بازی های حقوقی و تحمیل شرایط مالی سنگین می کند. همچنین وجود قرارداد کاری برای هر کدام از طرفین حکم یک دلگرمی را دارد که سبب می شود نیروی کار، با انگیزه و اعتماد بیشتر، وقت و انرژی‌اش را صرف انجام وظیفه اش کند. بنابراین بهتر است برای انعقاد قراردادهای خود از دانش حقوقی مشاور حقوقی بهره‌مند شویم.
موسسه فرشته الوندی در کنار شماست تا قراردادهای سالن زیبایی خود را با خیال آسوده تنظیم و منعقد نمایید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان
با شماره تماس زیر در ارتباط باشید.

09013393988

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید