ترندهای آرایش صورت در بهار 2019

[kkratings]

خورشید ِ بهار که می‌تابد، میوه‌های موردعلاقه‌تان را مزه می‌کنید. لباس‌های بهاره‌تان را بیرون می‌کشید و هوا را غرق عطر گل‌های تازه می‌کنید. در عین حال، بسیاری از خانم‌ها تحت تاثیر رنگ و بوی فصل بهار پای میز آرایش می‌نشینند و در تصرف الهام جویی از طراوت بهار آرایش صورت را از سر می‌گیرند. زیرا تا چند ماه دیگر باید شروع به آزمودن ترندهای آرایشی و محصولات جدیدتر کرد.

همین الان مشاوره سالن زیبایی دریافت کنید

احتمالا آخرین زمستان را با رژ لب‌های تند و تیره و هایلایترهای غلیظ گذرانده باشید. با این حال، فصل بهار یکی از فصل‌هایی است که در آن آرایش صورت چندان نباید تند و زننده باشد. زیرا نور خورشید می‌تواند درخشش طبیعی صورتتان را به قدری زیبا منعکس کند. از این رو، بسیاری از عکاسان فصل بهار را فصل سلفی‌های زیباتر تلقی می‌کنند!

ترندهای آرایشی در بهار 2019 به شما یادآور می‌شوند که با رنگ‌ها بازی کنید و درخشش پوستتان را به رخ بکشید.

برخی از این مقدمات عبارتند از :

سایه رنگین کمان

بهار سال 2019 از پالت رنگ‌های خنثی برای آرایش صورت استفاده کنید. بهار فصل رنگ‌هاست و شما می‌توانید ظرافتتان را با آرایش چشم رنگین کمانی به رخ طبیعت بکشید. وقتی همه رنگ‌ها می‌توانند به صورت یکپارچه در کنار هم بنشینند، چرا از یک رنگ استفاده کنید؟

هر رنگ از سایه را روی برخی نواحی بگذارید و سپس آن‌ها را با برس نرم مخلوط کنید تا نمایی مشابه رنگین کمان بر جای بگذارید.

آرایش مونوکروم

آرایش صورت مونوکروم یا تک رنگ یکی از ترندهای آرایشی بهار 2019 شناخته شده است. به جای آنکه از طیف‌های رنگی متفاوت استفاده کنید، تنها یک یا دو رنگ مشابه را به کار ببرید. به طور مثال، رنگ پاستل هلویی که سرشار از احساس بهاری است را به روی پلک، گونه و لبتان بزنید.

ریمل رنگی

ریمل مشکی همیشگی و خسته‌کننده‌تان را کنار بگذارید و مژه‌هایتان را با یک رنگ بهاری رنگ دار کنید. حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که چقدر با رنگ لعاب دار سلفی خودتان را به روزتر جلوه می‌دهید.

رژلب نئون

یکی از ترندهای آرایش صورت در فصل بهار رژلب نئون است. این انتخاب اعتماد به نفس جوانانه شما را به رخ می‌کشد. برای انتخاب رژلب نئون از رنگ‌های مرجانی روشن، قرمز آتشین و سرخابی استفاده کنید تا به آرایش ملایمتان روح بدهید.

آرایش براق

آرایش صورت براق باعث می‌شود تا درخشش پوستتان مانند هیچکس دیگری نباشد. برق سایه و رژلب مایع به صورتتان حالت رطوبت داده و به نظر می‌رسد پوستتان با نم آب لیز شده است. خوشبختانه این حالت در تمام روز حفظ می‌شود.

آرایش طلایی برنزه

یکی از ترندهای آرایش صورت در سال 2019 آرایش طلایی برنزه است. استفاده از رنگ‌های شامپاینی و متالیک صورتتان را به مانند خورشید درخشان جلوه می‌دهد. از آنجا که فصل بهار فصل درخشش نور طبیعی است، استفاده از رنگ‌های برنزه می‌تواند منعکس تلالوی نور خورشید باشد.

همین الان پکیج قرارداد های سالن زیبایی را دریافت کنید

خط چشم برجسته

خط چشم‌های مشکی و قهوه‌ای انتخاب‌های کلاسیکی برای چشم‌هایتان هستند. اما برخی رنگ‌های الهام گرفته از گل‌های بهاری مانند بنفش زنده، آبی رترو و سرخابی می‌تواند به آرایش صورتتان جلوه‌ای رنگین بدهد. حتی اگر لب‌هایتان بی‌رنگ باشد، توجه سایرین روی چشم‌هایتان متمرکز می‌شود.

آموزش پیشنهادی

این مقاله را هم بخوانید

این ویدیوها را هم ببینید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد