ایده‌های نو برای افتتاح آرایشگاه

[kkratings]

چگونه یک آرایشگاه موفق تأسیس کنیم!

اگر شما رویای افتتاح آرایشگاه را دارید، اکنون بهترین فرصت برای تصمیم جدی در این باره است. بر اساس تحقیقات زیون مارکت، صنعت سالن آرایش به طور پیوسته در حال رشد بوده و پیش‌بینی می‌شود که این روند همچنان ادامه یابد. اگر قصد راه‌اندازی و افتتاح آرایشگاه مخصوص به خود را دارید، در زیر به شما چند نکته و ایده را یادآوری خواهیم کرد. قبل از بازکردن سالن خود، یک برنامه‌ی تجاری ایجاد کرده و با دقت، مسائلی مانند بودجه، هزینه‌های پیش‌بینی نشده، پیداکردن یک مکان مناسب از لحاظ دسترسی شهری و شرایط ساختمانی، خرید وسایل به روز و… را بررسی کنید. قدم بعدی، طراحی آرایشگاه شما به بهترین شکل ممکن است. اگر برای این کار هزینه کنید، نتایج آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد. رنگ‌آمیزی دیوارها، خرید مبل برای اتاق انتظار، استفاده از گل و گیاه و… در جذب مشتری به شما کمک زیادی در افتتاح آرایشگاه خواهد کرد. فراموش نکنید که ساخت نام ساده و در عین حال خاص، به موفقیت سالن آرایش شما کمک خواهد کرد. افرادی را استخدام کنید که نه فقط مهارت داشته باشند، بلکه در نوع برخورد با مشتریان نیز ماهر باشند؛ یعنی استخدام کارکنانتان را بر اساس شخصیت انجام دهید.

بخشی از بودجه‌ی مورد نظر خود را برای بازاریابی افتتاح آرایشگاه کنار بگذارید؛ دوران چاپ بروشور و تراکت به سر رسیده است. از تبلیغات موبایلی و رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و بیلبوردها بهره ببرید. در صورت امکان برای سالن آرایش خود سایتی افتتاح کرده و بسیاری از فعالیت‌های جانبی، مثلاً پوست و زیبایی را در سایت ارائه کنید. به این ترتیب امکان مشاهده‌ی نام شما با جستجو، در مرورگرهای اینترنتی بالا می‌رود. در بخشی امکان نظردهی قرار دهید تا نظرات مثبت برای شما تبلیغ باشد و نظرات منفی را بررسی و اصلاح کنید. همچنین می‌توانید رزرو و نوبت‌دهی را به صورت آنلاین قرار دهید. برای مشتریانتان در صورت تمایل، سیستم اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل و یا sms قرار دهید.

ایده‌های نو برای افتتاح آرایشگاه

برخی از این مقدمات عبارتند از :

ایده‌های جدید برای افتتاح آرایشگاه

در صورت امکان، هنگام افتتاح آرایشگاه برای سالن خود یک سرویس اینترنتی ترتیب دهید تا مشتریان شما در سالن انتظار از این سرویس بهره بگیرند. شما می‌توانید برای افتتاح آرایشگاه خود، از اسپانسرها کمک بگیرید و با ارائه‌ی خدمات با تخفیف در میان مدارس، مراکز خیریه، سالن‌های ورزشی و… به جذب مشتری اقدام کنید. همچنین می‌توانید با قرارداد بستن با محصولات آرایشی و زیبایی، در کنار خدمات آرایشی، اقدام به فروش محصولات مرتبط بکنید. به این ترتیب می‌توانید برند مخصوص آرایشگاه خود را در ذهن مشتریانتان ثبت کرده و حرفه‌ای‌تر به نظر برسید.

می‌توانید بخشی از سالن آرایش خود را به یک آتلیه‌ی کوچک اختصاص دهید. فرصت‌های بسیاری پیش می‌آید که بعد از آرایش و یا تزیین موها، افراد دوست دارند که از خود عکسی داشته باشند. با این ابتکار، رضایت مشتریان خود را کسب کنید. در مناسب‌های مختلف فصلی، به صورت پک، مثلا روز مادر، روز تولد و… خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه کنید. همچنین می‌توانید کارت‌های هدیه‌ای در نظر داشته باشید.

قراردادن یک کافی‌شاپ کوچک نیز در هنگام افتتاح آرایشگاه می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد. لازم نیست کار خارق‌العاده‌ای کنید؛ آب جوش، چند نوع کافی و چای، کیک و هر چه که توانایی آن را داشته باشید. همچنین می‌توانید برای مادرانی که به همراه کودک خود مراجعه می‌کنند، فضایی را برای بازی و سرگرمی کودکان اختصاص دهید.

برای روز افتتاح آرایشگاه، فیلمی تبلیغاتی از سالن خود ساخته و آن را در فضای مجازی پخش کنید. جشن روز افتتاحیه و دعوت افراد در این جشن را نیز فراموش نکنید.

افتتاح آرایشگاه-فرشته الوندی

پیداکردن محل مناسب برای افتتاح آرایشگاه

آموزش پیشنهادی

این مقاله را هم بخوانید

این ویدیوها را هم ببینید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد